top of page

靠佢就可以同小強(蟑螂)拜拜?


夏天一到,你一定會見到佢。大雨過後仲會成日見添😫 講緊既係人見人憎既『小強』 明明屋企都已經清潔得好乾淨,但佢哋仲要一家大細咁飛黎,有時仲落地生根,結婚生仔添 >.< 你話激死唔激死!! 而小強稱得上地上最強生物,真係易請難送,屋企又有小朋友、貓星人、汪星人,梗係唔想成日用殺蟲水啦! 但又有乜計可以趕走啲小強,又不留痕跡呢? 我話你知,梗係用最強對最強,地球上十大辣椒之一,魔鬼辣椒製作的 [魔鬼椒小強磚] 我會先將甜杏仁油低溫炸煮魔鬼辣椒三個鐘 (嗰陣真係生人勿近,超攻鼻>.<),再加上黃薑粉、薑精油、蜂蠟等材料製造。 唔講唔知其實小強自己好鍾意乾淨,因為佢要保持身體上面嘅觸鬚清潔,用觸鬚當鼻,所以小強嘅"嗅覺"係十分靈敏,佢哋係非常抗拒濃烈嘅辛辣味,街頭聞到街尾都走。 講多無謂,實測最實際,經過我一個月嘅測試,我係廚房、廁所、露台等出入口位,窗位都擺放佐一粒魔鬼椒小強磚,由以前晚晚去廁所都撞到,到而家一個月都未見過! 真係好WORK呀,你哋都快啲試下啦! P.S. 若感覺味道變淡時,可刮去表面延長使用時間。

利用辣椒強勁嘅氣味去驅趕蟑螂 主要成分 :魔鬼辣椒、甜杏仁油、天然蜂蠟、黃薑粉、薑精油 用途 : 驅蟑螂、驅蟲 重量︰35g +- 使用方法︰放在小強出沒的地方,廚房、廁所等 注意事項 : 放在小童及寵物接觸不到的地方,只供外用及避免放在陽光底下或高溫地方。 使用期限︰一年

詳情︰https://goo.gl/PAvVuH

Follow Us
  • Facebook Reflection
  • Twitter Reflection
  • Google+ Reflection
bottom of page