top of page

蜂蜜鮮奶皂


好多朋友仔追捧用蜂蜜做嘅手工皂,咁究竟點解蜂蜜做嘅手工做會比較好用,而且點解我今次嘅配方會配搭鮮奶做呢? 首先蜂蜜加入冷製皂裏面的做法已經沿用多年,因為以冷製的方法去保存蜂蜜的營養,希望可以在清潔的同時得到滋潤肌膚的效果。 咁蜂蜜對皮膚有咩好處呢? 滋潤保濕改善暗啞 - 蜂蜜可以潤澤肌膚,增加肌膚保濕度同光感度,令肌膚水嫩亮白,補充皮膚水分,滋潤肌膚表層。 細膩及光滑皮膚 - 蜂蜜含有大量能被人體吸收的氨基酸、酶、維生素及醣類,能夠幫助肌膚表面光滑細緻亮麗。 鎖水高滲透 - 細小的蜂蜜分子能滲入肌膚的底層,全面補水及鎖水,達致長期滋潤肌膚的效果。 另外牛奶對皮膚嘅好處簡直多不勝數, 白皙亮膚 - 牛奶中含有豐富的乳脂肪使皮膚更光滑而富有彈性,溫和去除角質,留下明亮肌膚。 天然保濕 - 維他命及礦物質在牛奶當中亦相當豐富,能防止肌膚乾燥並幫助修補乾燥細紋,嫩膚及改善膚質。

而且今次配方當中選用了初榨橄欖油,初榨橄欖油被譽為「液體黃金」,佢有神奇的護膚功效,能被皮膚慢慢吸收,清除毛孔內的污垢,幫助淡化皺紋及色斑,讓肌膚的水分得以保持滋潤不乾燥,恢復光澤及彈性。 所以今次的配方適合乾性、中性及敏感性肌膚用。而且因為今次造型特別,所以數量有限,喜歡嘅朋友可以click以下網址訂購,手快有,手慢無😂

Follow Us
  • Facebook Reflection
  • Twitter Reflection
  • Google+ Reflection
bottom of page