top of page

曱甴噴霧

大家都明白,香港地天氣又熱又潮濕,哩個季節係最適合小強活動的,所以之前推出咗魔鬼椒小強磚,係希望大家可以趕走呢個地表最強嘅生物,同佢生生世世永不相見。

但有客戶疑問,如果咁唔好彩,真係見到佢,咁我哋應該點處理呢?我知道好多有小朋友嘅爸爸媽媽,或者屋企有養貓貓狗狗嘅主人,都唔希望屋企會有殺蟲劑出現,怕危害到小朋友或者動物,但如果真係見到小強既話,冇殺蟲劑,得拖鞋都未必搞得掂,分分鐘眼白白送佢走… 據報導,小強身上係有超級多的細菌及大量的致敏原,約50%哮喘病患者對蟑螂過敏。如果用拖鞋拍死佢,令到佢屍橫遍野既話,反而係散播細菌同致敏原嘅一個橋樑。用殺蟲劑又怕對動物或者小朋友唔好,仲話用得耐會有抗藥性之類。 講下小強既身體特性先,我諗好多人都試過將隻小強揼入水中,而係浸唔死佢的,原因係小強身體表面有一層油份,去保護佢嘅氣孔,等水份唔會入到佢身體,使曱甴跌落水,都唔會浸死的。 針對哩個特性,就創作佐呢支曱甴噴霧,原理係利用椰子油家事皂嘅清潔力,去清走小強身體表面嘅油脂,咁家事皂液就可以透過小強的毛細孔,滲入佢既身體而破壞器官,阻隔小強腹部的呼吸,等佢就好似窒息咁慢慢死去。 椰子油液態家事皂係用噴霧形式,佢係一支濃度高及清潔力強的液態皂,不是一般把肥皂溶水而成的。 所以只要噴中小強,三下入必死無疑。而且呢種殺小強嘅方法,係萬事萬寧的,亦唔會有抗藥性嘅問題存在。同埋唔會有散播細菌嘅問題,就連廚房食具都可以用,只要噴死小強後,餘下的只是液體皂,只要輕輕攞濕布抹掉已經清洗乾淨。 睇下以下影片嘅示範,感受下曱甴噴霧既威力: 曱甴噴霧

係咪開心大發現呢,而家只要購買魔鬼椒小強磚滿300蚊即送10ml曱甴噴霧一支,或者以$35蚊購買一支60ml的曱甴噴霧。

快d放棄屋企既殺蟲劑,轉用曱甴噴霧,輕鬆又環保。

Follow Us
  • Facebook Reflection
  • Twitter Reflection
  • Google+ Reflection
bottom of page